BLOKKERT SOLLYS OG NYE NABOER

Ukjent mann1: “HEY, tok du med kaffen fra bilen??!”
Ukjent mann2: “Nei, jeg trodde du gjorde det!”
Ukjent mann1: “Okei, jeg løper for å hente den!”

Dagens alaram, som ringte akkurat for tidlig. Jeg nevnte at de skal bygge leiligheter rett bak huset mitt? Med rett bak huset mitt mener jeg to meter utenfor soveromsvinduet mitt, som egentlig var en gigantisk hage jeg angrer bittert på at jeg ikke har tatt mer i brukt. Goodbye stor hage, null innsyn til soverommet og privatlivet det medfølger. Nå får jeg nye naboer og blokkert sollys på morgenen i stedet. Jeg må også starte å lukke gardinene på soverommet, som jeg egentlig foretrekker å ha åpen slik at jeg kan våkne med sollys og fuglekvitter. (For det skjer jo veldig ofte i Bergen……)

Neida, det er ikke så ille! Jeg har bodd i denne leiligheten i over to år, og dette er nok det siste året vi blir boende her. Innen det er tid for å flytte har vel ikke leilighetene de bygger blitt ferdig enda. Slik jeg forstår det popper ikke de opp over natten! Det eneste minuset nå er at jeg blotter meg for disse byggemennene flere ganger om dagen, og glemmer alltid at de er der.

IMG_3615-2IMG_3519-2IMG_3684-2IMG_3527-2IMG_3623-2Tee – lignende HER / BukseHER / Sandaler  – HER (Affiliate)

Forresten, er det sommer nå eller? Please! I dag er det så fint vær at jeg nesten må gni meg et par ekstra ganger i øynene for å tro det er sant. I hodet mitt har jeg allerede planlagt grillparty, rekekveld og allsang i parken. Minus allsang, jeg hater sånn felles synging og gitarspilling. Jeg syns det er så ufattelig kleint og jeg finner det ikke koselig i det hele tatt. Nok om meg, nå kan dere som leser fortsette morgenen på det store internett. Jeg skal jobbe med nettbutikken et par timer nå før jeg skal ut å lunsje i solen. Vi snakkes!

7 kommentarer
    1. Ler, men du har så rett! Allsang er ikke det beste, minner meg om speideren, haha.
      Du ser bare så flott ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg