BLOGGFRI

I dag har jeg faktisk ganske mye på hjertet. Det gjorde seg med bloggfri i går, og jeg satt faktisk å vurderte om jeg skulle beklage meg for det for så å komme med en halvgod unnskyldning om at jeg hadde det så travelt og bla bla sånn at jeg ikke rakk å blogge. Sannheten er jo at jeg hadde mer enn nok tid til å både ta bilder og blogge. Men jeg valgte heller å ligge på sofaen den timen for å se den siste episoden av the vampire diaries. Og det syns jeg er helt okey! I dag har formen mildt sagt ikke vært på topp. Føles nesten ut som om jeg har blitt matforgiftet eller reagert på noe, for doskåla og jeg har nemlig delt litt forskjellig i dag. Sorry, det trengte dere kanskje ikke å vite –  men vi er da alle venner her inne?

I går var vi på karibisk aften på Jacob Aall, som hadde åpning av sitt nye konsept Barbados. Sykt kult, og sykt gøy! Jeg dro med meg Ingvild hjem fra byen og vi delte en romantisk kveld her hjemme med grandiosafest og the blacklist på skjermen. Hun ligger å sover enda, og jeg kunne ønske formen var bedre så jeg kunne overraske henne med digg frokost. Alt jeg har i kjøleskapet er en haug med pålegg, men det er ikke særlig digg å spise det uten brød eller rundstykker? Haha 😀 Nei nå våknet hun faktisk, får rive meg vekk fra skjermen. Under finner dere forresten fredagens gallaantrekk 😀

misssssOLYMPUS DIGITAL CAMERAP3120006-2OLYMPUS DIGITAL CAMERAKjole fra Miss Selfridge / Clutch HER / Sko HER /  (annonselenker)

8 kommentarer
    1. Så utrolig digg at du ikke unnskylder deg for å ha bloggfri, som for eksempel Andrea Badendyck begynner og bli svært kjent for. Nå vet jeg at dere riktignok er buddybuddies, men det er kanskje det verste jeg vet om henne! Så TAKK for at du bare skriver at du ikke gadd rett og slett. Forfriskende 🙂 Apropos ditt nyeste innlegg, les litt om jernmangel. Tror ikke de nevner kreft i den kategorien, hihi.. Ellers ønsker jeg deg en fortsatt fin uke! Og ja, du ser veldig lykkelig og tilfreds ut (til tross for lite motivasjon til tider) noe som kler deg veldig godt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg