BLOGGFEST I LEILIGHETEN, OG GAMLE BLOGGBILDER

Blandede bilder fra 2009-2014. Noen som husker disse bildene?! I dag fant jeg fram min gamle macbook fordi jeg egentlig tenkte å få den solgt. Den har vært i en skuff i flere år, å bare tatt unødvendig plass. Tenkte å kvitte meg med den, siden jeg ikke har rørt den på flere år. Men, etter å ha gått inn på den å sett på flere tusen bilder fra gamledager har jeg ikke hjerte til å selge den likevel. Det var helt nostalgisk å gå igjennom tidligere bloggbilder, fra da karrieren min startet. Så mange gode minner ♥ Tenk at jeg har delt livet mitt i ti år, det er helt sykt. Noe som er enda sykere er at så mange av dere har fulgt meg så lenge. Hvorfor har vi ikke møttes? Vi har jo strengt tatt vokst opp sammen! Kanskje jeg skal ha en bloggfest her hjemme i leiligheten, så vi får møttes på ekte. Hvor GØY hadde ikke det vært?! Legg igjen en kommentar om du er keen!

18 kommentarer
    1. Husker jeg digget den leopardkjolen, ville ha helt lik selv! Også synes jeg du var så kul med den turbanen. Hadde vært gøy med fest 😀

      1. Haha ME TO!! Elsket den kjolen overalt, haha! Så gøy du syns det, hadde vært SÅ gøy med en fest ila høsten 😀

    2. Da jeg trykket meg inn på innlegget og det holdt på å laste inn, tenkte jeg «Lurer på om det er noen bilder fra Ålesund. Husker jeg syntes tapetveggen var så fin» og jaggu, var det et bilde jeg husket! Bildet nr.2 husker jeg også! Vi er fra samme by og innimellom så jeg deg, inkludert da du jobbet på Bikbok. Jeg turte bare ikke si hei! Årene flyr. Ikke vanskelig å huske for en moldenser, da du Lars, Glenn, June og BEA (tror hun het det elns) var i full sving med bloggen i tenårene!

    3. Herregud, jeg ELSKET turbanbildet og ønsket meg en slik såååå lenge! Og leopardkjolen!!!! Husker du og Sophie Elise hadde den, så da vi var på klassetur i Spania i typ 9. klasse og ei i klassen hadde den, lånte jeg den nesten hver dag og tok maaaaasse bilder med Sony ericsson flipp-telefonen for å legge ut på facebook liiivet altså

      1. Hahhaa den jævla turbanen ass, brukte den heeele tiden!! Og syns den leopardkjolen var så kul, lol. Hahahah jeg døøøør <3 <3

    4. Du er en av de bloggerene som virker så ekte og gir litt f, jeg liker det. Føler så sykt mange skal late som de er så “chille” og jordnære, men så er det såå langt fra den virkelige sannheten. Ha en bloggfest, jeg tar med vin..masse vin 😀

      1. ÅÅ, for en gøy kommentar! Om man kan si det? Haha! Jeg ble uansett veldig glad, tusen takk 😀 Og HALLO, det blir bloggfest til høsten – jeg har bestemt meg!! Tenk så gøøøy 😀

    5. Jeg leita å leita etter den turbanen, glemmer aldri, jeg syntes du var døøøds kul med den og leopard kjolen, den fikk jeg til slutt, jeg var typ 14 og såg mildt sagt ut som ei hore haha!! Men koselig å se tilbake på!

    6. å herregud, å se de bildene her igjen minte meg om hvor lenge jeg har fulgt deg på bloggen og HVOR GAMMEL JEG ER BLITT!! Føles riktignok ut som bare i går at jeg leita bestialsk etter lignende klær som du hadde på for du var så sjukt inspo, haha! Favoritten var en brun strikkegenser du hadde med cray utringning (fra gina tricot tror jeg??). Men uansett, SÅ koselig, haha det føles ut som vi har nesten vokst opp sammen <3

      1. Hahah åååå, tiden flyr!! Den genseren husker jeg, var en stor favoritt her i gården også <3 Lurer på hvor den ble av? Haha! SÅ koselig at du har fulgt meg så lenge, det varmer virkelig!! Stor klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg