BLOGGERNE PÅ “JOBB”

“Vi er på jobb”, sier vi om noen vi kjenner spaserer forbi midt inni en høytidelig blogg-photoshoot. Jeg har altså vært i bransjen (haha så sykt teit å kalle det bransjen) siden jeg var 16, og jeg har ikke telling på hvor ofte jeg har stått ute å foreviget meg selv og mine antrekk. Man skulle trodd det ble lettere og lettere for årene som gikk, men jeg syns altså det er så jævlig flaut å ta outfitbilder, derfor prøver vi å finne de mest folketomme gatene til enhver tid. Likevel er det nesten alltid en leser som ser det, og kommenterer det på bloggen senere. Haha, det er litt moro egentlig.. Sånn som antrekket under, som jeg brukte på byen i går. “Er det ikke kaldt?” var det noen som spurte i det de gikk forbi. Jo, sa jeg – derfor prøver vi å knipse bildene fort som faen. Haha! Det var kanskje litt vel ambisiøst å droppe strømpebuksen i natt, men jeg syns rett og slett det var finere uten. Hvor fint er ikke dette settet fra nelly, i love it! Du finner det her ♥ (annonselenke) Dessverre stinker hele antrekket øl i dag, da noen veltet et bort fullt av halvlitere over meg på byen i går. Ikke med vilje altså. Man skulle kanskje trodd jeg ble fly forbanna og dro hjem i tårer, men tvert imot! Selv om jeg var klissvåt var kvelden på Scotsman i går en av de beste kveldene på lenge. For en fest altså, og for noen fine moldemennesker jeg var ute med. 


Todelt sett finner du HER, og min fantastiske nye kåpe finner du HER. Håper du likte gårsdagens antrekk 😀 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg