BLOGGERNE I PARKEN

Annonse – Affiliatelinker nelly.com

Hei dere ♥ Akkurat nå sitter jeg på kjøkkenet med Andrea, Karen og Andreas. Alle jobber på hver sin mac, og jeg merker jeg har skikkelig zombiehjerne på hva jeg skal skrive i dette innlegget. Føler det er så kjedelig å ramse opp dagens innhold, men det er kanskje det eneste jeg kommer på nå. Haha! I dag tidlig ble jeg vekt av at Andrea telefonterroriserte meg. Jeg hadde glemt å ta på alarm i går (wopsi), og lå derfor å snorket til klokken ble rundt ti. Først trodde jeg det var alarmen min som ringte i ett sett, men neida – det var bare frøken Badendyck som ville informere meg om at det var på tide å våkne. Jeg står jo egentlig alltid opp tidlig, men i går kom jeg meg ikke i seng før halv tre. I går var vi jo på boklanseringen til fineste Isabel, og det ble både vin og litt for mye mingling. Så kos å starte uken slik, hihihi!

Andrea: JakkeHER / BukseHER
Meg: JakkeHER / Bukse – utsolgt, men lignende HER / Lue – Arnie Says

SE så fint det var i parken i dag, btw! Jeg og Andrea tok oss en liten spasertur tidligere i dag. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke bruker parken mer, både til trening og kos. Kanskje ikke like fristende når det er -6 grader ute som på sommeren, men jeg merker jeg får helt ro i sjela av så mye natur. Hahah!

Andrea: Bukse – HER
Meg: Bukse – lignende HER

I kveld skal vi bare kose oss med en serie, fyr i peisen og vennekos. Om noen har serieanbefaling så rop ut!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg