BLOGGERN I VINDEN

I går ommøblerte vi soverommet, og i dag tidlig våknet jeg i den tro at det var sommer! Dere kan tippe hvor stor skuffelsen var da jeg oppdaget at det snødde ute.. Jeg lurer faktisk på om jeg endelig skal vise dere litt bilder av leiligheten. Har faktisk bodd her i to år nå, tiden flyr! Må bare skifte ut plantene først, for etter mange uker på farten ser de litt slitne ut. Opsi! Kom også på at jeg har glemt å vanne “treet” mitt som står på stuen siden jeg kjøpte det. Det vil si for cirka syv måneder siden, så kanskje ikke så rart det dør? Haha!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicJakke og cardigan – Minimum / Jeans – Cheap Monday (her) / Sko – Acne

Over til noe annet, bildene over er tatt i full storm for noen dager siden! Hjelpes, jeg var sikker på at alle øyevippene mine skulle fly av da jeg sto å poserte foran kamera. Ikke ble bildene særlig bra heller, så kanskje jeg burde latt være.. Alt for bloggen vettu, hehe.

9 kommentarer
    1. Fin uansett hvor mye det blåste! Men opplevde det selv for noen dager siden under antrekks-shoot. Altså, 70% av bildene holdt jeg på å le meg ihjel av etterpå, haha! Skal ikke være lett 🙂 Ha en fin dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg