BLOGGE, RYDDE, SPISE INDISK

Et aldri så lite snapshot fra i går, med en fot til venstre og et redigert fjes til høyre.

Hei, og god søndag! Akkurat nå sitter jeg på kjøkkenøyen min å tripper fordi jeg er så sulten. Av en eller annen grunn craver jeg indisk noe så jææævlig i dag. Sånn skikkelig. Derfor skal jeg dra ut å spise det straks. Må bare blogge, rydde leiligheten å fikse meg først. Shottedronninga slo forresten til i går igjen.. Så, det blir nok ingen trening på meg i dag. Hahah! Snakkes senere, nå må jeg få i meg noe (indisk) mat før jeg sulter ihjel.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg