BLOGGARKITEKTEN

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly og nakd

GENSERHER / SKJØRTHER / SNEAKERSHER / VESKEHER

 

Nå som jeg offisielt er back on track er det helt håpløst for meg å jobbe hjemme. Det minner meg egentlig bare om eksamensperioden fra da jeg gikk på BI. “Jeg leser hjemme i dag” betyr egentlig bare å se på netflix, spise, ta seg en powernap eller til og med rydde ut av roteskuffen man har utsatt å åpne litt for lenge. Prokrastinering, kalles det. I går ble jeg derfor med typen på kontoret, for å få feelingen av en ordentlig arbeidsdag. Hva i allverden jeg har å gjøre på et arkitektkontor var det nok noen som lurte på. I stedet for å sende inn søknader til kommunen eller tegne hus, satt jeg å grublet over hvilke filter som passet best på min seneste selfie. Det er vel kanskje en form for arkitektur det også?

Fra spøk til alvor. Jeg har virkelig lyst til å kaste meg over den nyeste sesongen av OITNB. Men, jeg får vente til i kveld. Senere kommer det forresten et litt upopulært innlegg, så vi snakkes igjen da!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg