BLK DNM

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Noe av det beste jeg vet er å glemme gøye ting jeg skal. Da blir jeg så sykt overrasket og gira når jeg kommer på det igjen. Sånn som nå. Om en knapp time skal jeg på tapaskveld med gjengen i BIS Marketing. Det planla vi for lenge siden, og fordi jeg glemte å skrive det ned i avtaleboken hadde jeg helt glemt det! Ååh det blir så digg, tapas på en tirsdag er ikke verst altså. Med vin! Håper bare den sure vinden kan slutte å blåse til etterpå, det føles seriøst ut som -100 grader i Bergen i dag. IKKJE BRA!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg