BLISSARD

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Først og fremst; TUSEN takk for alle hilsninger på bursdagen min! Både her inne og på facebook ♥ Så langt har jeg hatt en helt super dag! Nå skal vi straks ut for å spise middag, men først tenkte jeg å dele noen av de siste bildene fra varmen. Ute ser det ut til å være snøstorm, og selvom jeg vil pynte meg som pokker på bursdagen min ser det ut til at været vinner over garderoben..

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg