BLIR JEG OPPFATTET SOM DUM?

Når man blogger på fulltid slik som jeg gjør er det lett å falle inn i rutiner. Man glemmer litt å formidle sin egen personlighet å skriver bare fjas som hva man har spist til middag og hvilket solpudder som er favoritten. Etter dagens møte med agenten min Sandra fikk jeg en åpenbaring, der vi bl.annet pratet om hvordan andre oppfatter meg via bloggen min.

Jeg er en blond jente med forkjærlighet for selvbruning og vippeextensions. Klær er noe som skrives hypping om og du finner vel ikke særlig mange politiske meninger om du scroller deg videre nedover. Kommunevalget 2015 er vel ikke nevnt i det hele tatt. Denne bloggen er et univers av mitt overfladiske ego, og min egentlige personlighet kommer sjeldent frem i innleggene mine. Virker jeg egentlig litt dum? Jeg sitter bak dataskjermen å vet at jeg er en smart jente med mye å komme med på mange plattformer. Hvorfor ikke formidle dette på bloggen? Er jeg rett og slett så lat at jeg ikke gidder å bryne topplokket litt når innlegg skal skrives, at det lettere å skrive om hvor trøtt jeg var på skolen? Jeg fikk utrolig mye ut av morgenmøtet mitt i dag, og det er alltid interessant å høre hva andre tenker om meg ut i fra bloggen. Sandra kjenner meg jo godt nå og vet hvordan jeg er som person, derfor er det utrolig vittig å høre at noen kanskje oppfatter meg som dum.

Bare så det er sagt handlet ikke møtet om tema over, det er bare noe vi diskuterte i fem minutter som satt seg skikkelig igjen. Da er det vel bare én ting å gjøre fremover, og det er å vise hva man er god for!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

P9180101-2OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her har dere Sandra forresten, til de som ikke har sett henne før ♥ Hun syns heldigvis ikke jeg er dum, hahah!

4 kommentarer
    1. Hahah eg trur på ingen måte at du er dum 🙂 Men det er jo som du seier mykje lettare å berre skrive ned noke vas om dagen sin enn å faktisk bruke tid på noke ein engasjera seg for og gjerne må sette av litt tid til, spesielt i ein ellers så hektisk kvardag 🙂

    2. Jeg oppfatter deg ikke som dum men må ærlig innrømme at jeg ofte bare skum leser gjennom teksten å kikker på bildene for det går en del i det samme. Å det gjør det for så vidt hos andre bloggere å, hair/vippe extension, frisør besøk, blitt neglefin, outfit og nelly klær.. Håper du kommer med noe meningsfylte innlegg for det vet jeg blir interresant, eller bare måten du skrev dette innlegg på, hvordan du formulerte deg osv var kjempe bra. Du er kjempe flink, ikke rart man har følgt deg i mange år å ikke slutter 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg