BLIR DET SETT PÅ SOM “UKULT”?

IMG_5204-2– Checking out the If + Mardou&Dean reflex-collection 

IMG_5225-2

Da jeg var i Oslo for et par uker siden dro jeg innom showroomet til Mardou&Dean for å se på hele reflekskolleksjonen forsikringsselskapet If har i samarbeid med de. Som jeg nevnte i min første bloggpost (les den her) er jeg redd bruken av refleks ikke blir sett på som “kult”, noe som er helt latterlig! Dessverre tenker jeg kanskje litt sånn selv, at jeg ikke vil at en refleks skal ødelegge dagens antrekk. Derfor hyller jeg dette samarbeidet, hvorfor ikke gjøre refleksen til et viktig plagg i dagens antrekk? Som parkasen under, hvor kul er ikke den? Det beste er jo at den lyser opp som alle lysene på Times Square til sammen om billysene treffer den!

IMG_5230-2Jeg har ingen venner å miste. Å bruke refleks er et tema som ble pratet mye om da vi gikk på barneskolen, men noe man ofte glemmer viktigheten av når man blir eldre. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg brukte refleks før denne kolleksjonen kom. Med tanke på hvor mange kveldsturer jeg går med Zara i mørket er det utrolig skremmende å tenke på. Hva om det hadde skjedd noe? Jeg tenker ikke spesielt mye over hvordan jeg ønsker å dø, men å bli påkjørt fordi jeg ikke brukte refleks er definitivt ikke en av de. 

IMG_5291-2IMG_5293-2

Disse hanskende får man også kjøpt, og de lyser like mye opp som parkasen. De ser jo ut som grå votter om man ser de i dagslys, men for en refleks de blir i mørket om de får lys på seg! Se bilder her. Hele kolleksjonen får man kjøpt i Mardou&Dean sine butikker i Sorgenfrigaten 17 og Holmens gate 4 i Oslo. Man kan også få tak i den på nettet, på hjemmesiden til Mardou&Dean HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg