BLING IT UP MED HANDELSPORTAL.NO

Hei og god morgen! Ny uke, nye muligheter. Ser det er mange spørsmål i kommentarfeltet under, og det kommer et svar i morgen.  I mellomtiden mens jeg samler tankene, så tenkte jeg å vise dere mitt nye accesorize! I helgen pyntet jeg litt på iPhonen min, med et rosa/lilla glitter-deksel. Passet perfekt til antrekket jeg hadde på meg. Bilder: Det er ingen hemmelighet at jeg er glad i å bytte på fasaden på mobilen min, og det er absolutt ikke noe problem når det er så billig på handelsportal.no 😀 Dekselet finner dere HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg