Bli med i testpanelet til Maybelline Rocket Launch mascara!

    Har du lyst til å være en del av Maybelline´s testpanel, der du kan teste ut ny sminke og si din mening om det? Liker du deres nye produkter, eller kanskje du hater det? Det vet man jo ikke ved mindre man ikke prøver! Jeg for min del elsker å teste ut ny sminke, og har ombyttinger i sminkepungen min både titt og ofte. Finner liksom alltid noe jeg liker bedre, for så å gå tilbake til den gamle sminken etterhvert, for så å prøve noe nytt igjen… Åh, det er en evig – men moro sirkel.  Om du har lyst til å være med å teste ny sminke fra Maybelline, så meld deg på testpanelet deres HER! Akkurat nå trekker de også en vinner som får en mascara ved å melde seg på. Som sagt så elsker jeg å teste ut nye produkter, og syns det er utrolig moro å være med på dette! Dere kan bli med også. Meld dere på HER 🙂 //Annonse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg