BLÅTT

God morgen! I går hadde jeg virkelig en kjempefin dag. Selv om mandagen ikke startet litt før ut på dagen for min del så klarte jeg å få unna en del ting på to do listen. Fine Ragnhild kom på besøk til meg på ettermiddagen, og det var så koselig å se henne igjen! Vi dro for å spise  på Mini Sushi på Majorstuen, som er den andre beste sushien der oppe etter min mening. Rå er den beste! (Nei jeg er ikke sponset).
Woah sjekk baben a! Senere på kvelden var det klart for valgvake og vin i glasset hjemme hos June, der vi både ble servert cupcakes og god stemning. Jeg har ingen bilder av de flotte blå og røde muffinsene, men sjekk ut bloggen til June om dere vil ha bilder. Det ble Erna som statsminister og en blå regjering de fire neste årene da! Personlig stemte jeg på høyre, men var egentlig nøytral på om det ble Ap eller Høyre som vant. Jeg mener vi kommer til å ha det godt i Norge uansett, og vi er heldig som har det så bra som vi har det. Blir spennende å se om Høyre holder det de lover 🙂
En liten bukett av de som var hos June i går, resten hadde ikke kommet enda. Meg, Ragnhild, Mette, Cathrine og selvfølgelig lille Canelo.
Meg og gutta mine <3 I natt sov jeg hos June, og vi har nettopp stått opp. Nå skal vi avgårde på en pressefrokost, så det skal bli deilig med en litt annen morgenrutine enn det jeg er vandt med 😀 Ha en fin dag, og kos dere på skole eller jobb!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg