BLANDEDE BILDER AV… MEG SELV

ANNONSE – Affiliatelinker

 

BODYHER / BUKSEHER / SKOHER

FÅ HELE ANTREKKET TIL -20% HER ♥

Ehm, ja. Her har dere litt blandede bilder av meg selv når jeg ser ned :)) Skulle egentlig ha et idyllisk bildedryss fra helgen, men tydeligvis er jeg kun opptatt av å ta bilder av undertegnede. I dag er en dag der jeg prokrastinerer sååååå sykt. Helt siden jeg sto opp klokken seks (ja nå SKAL den døgnrytmen tilbake, jeg har sovet til typ 10-11 hver dag nå i flere måneder..). Litt for lang parantes der, så jeg starter på nytt. Helt siden jeg sto opp klokken seks er alt jeg har prestert å gjort er å dusje, sminke meg, spise frokost, se en time med forelesning, sett to episoder av Isabel, stirret på mobilen min, stirret enda mer på klesstativet med tørre klær jeg ikke har brettet, gått på butikken og nå sitter jeg her på Joe & the Juice å jobber. Er det virkelig mulig å bruke åtte timer på det?! Jeg imponerer jeg selv.

Men, jeg er vel ikke den eneste som føler seg seig om dagen. Som om corona på sommeren ikke var ille nok, så er karantenetid med drittvær ute hakket verre spør du meg. Takk for meg nå orker jeg faktisk ikke skrive mer for i dag. Der hørtes jeg kanskje litt sur ut, kom ikke på en bedre avslutning.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg