BLÅMANDAG

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

LOUNGE SETHER

Få -25% på alt fra NLY HER i 48timer med koden “JULIA25” ♥

Åh, dette var litt av en blåmandag må jeg si. Den rolige spahelgen i Kragerø endte dessverre opp med både party og nach, så det merkes på kroppen i dag for å si det sånn. Det er jo helt krise å reise på tur med Karima, for vi begge mangler impulskontroll og har vel aldri sagt nei til en fest i hele vårt liv?? Haha! Likevel har det vært den gøyeste helgen på lenge, og jeg er støl i magen fordi vi har ledd nærmest dagen lang i tre dager. Kamerarullen er full av tullefilmer fra helgen som jeg håper aldri når offentligheten. Hadde det vært overvåkningskamera på hotellet tror jeg seriøst det hadde vært tidenes realityshow å se på oss fra fredag til søndag. Det sier jeg med all ydmykhet 😉

Nå er det mandag (til de som ikke visste det:)), og jeg er straks klar for å starte skoleuken min. Bøkene mine har endelig kommet på posten også, så jeg skal løpe avgårde å hente de nå slik at jeg er klar til forelesning klokken to. Ha en kjempefin mandag folkens, så snakkes vi senere!

2 kommentarer
    1. Hei har har du gjort med ansikter ditt for å få det til å se sånt ut. Ser ikke helt normalt ut…Håper du kan bli bedre om det er allergi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg