BLÅMANDAG

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

SUNNIESHER / JAKKEHER

Heiii dere og god mandag! Har dere hatt en fin helg? 😀 Her er det skikkelig blåmandag etter en litt for stor utskeielse på lørdag. Hadde egentlig en ganske rolig og digg kveld på Louise med noen venninner og vin, før det kom én shot på bordet og kvelden etter det er historie. Husker seriøst ingenting??? En ting er iallfall sikkert, og det er at dagene med shots er over for min del. Kanskje to much info, men da vet dere iallfall hvorfor jeg har blåmandag i dag 😉

Ellers har jeg hatt et utrolig spennende møte sammen med Andrea. Vi planlegger et felles prosjekt som forhåpentligvis blir superbra! Merker det kribler i magen etter noe nytt å bryne seg på, så dette blir nok veldig spennende. Gleder meg til å kunne fortelle! ♥

   

SUNNIESHER / JAKKEHER / DRESSBUKSEHER

Her har dere dagens antrekk! Dressbuksen er tilbake på beina og bootsene tilbake på føttene, og det betyr vel bare at høsten er på vei. Nå skal jeg straks runde av arbeidsdagen min, gå på butikken for å kjøpe meg noe middag og ta tidlig kveld. Gleder meg til å våkne opp frisk og (forhåpentligvis) fresh i morgen, da skal jeg nemlig starte på treningen igjen! Vi snakkes 😀

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg