BLACK WEEKEND

(Inneholder annonselenker)

God lørdag alle sammen, fikk du shoppet fra deg på black friday i går eller? 🙂 Jeg shoppet faktisk ingenting, men heldigvis har mange av butikkene tilbud ut helgen så det går nok fint! Akkurat nå sitter jeg ved kjøkkenbordet, gjør litt skole og skal straks shine over leiligheten. I kveld er det lysfest i Bergen med raketter og tenning av julegranen – noe som kommer til å bli superkos ♥ I kveld er jeg invitert på “fyllaspillkveld” som Cathrine kalte facebookeventet. Det blir tapas, fylla og spill. Haha! Det blir nok en deilig jentekveld hjemme hos Cath. Jeg har altså en veldig fin lørdag i vente til de som ikke skjønte det, men først; vasking av leilighet! IMG_4591-2IMG_4604-2IMG_4636-2IMG_4671-2IMG_4683-2
GenserSamsøe / BukseHER / Veske – Balenciaga / SkoHER

10 kommentarer
    1. Hei 🙂 lurte bare på noe som ikke har nooe med innlegget å gjøre. Men hvor tar du teosyal nå i Bergen? Finner ingen steder som er anbefalt, og vil gjerne ta det.

      1. Hei! Ja det gjør jeg 🙂 Jeg tar hos Oda Wam Hansen som er freelance på TL Salongene en gang i måneden, ellers holder hun til i Drammen og på Eger Skin Clinic! Skal si ifra neste gang hun kommer til Bergen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg