BLACK SATURDAY

Hei og gooood lørdag! ♥ I natt var jeg så heldig å få June på overnattingsbesøk. Hun kom ikke før sent, så det ble bare litt skravling før vi hoppet til køys. I dag tidlig dro vi rett ned til henne, slik at Zara og Canelo fikk kose seg litt sammen. Straks skal vi avgårde på butikken for å handle inn pinnekjøtt og julemat, for vi skal nemlig lage en deilig middag her i morgen! Jeg drar jo vekk neste uke allerede, så da er det viktig å kose seg sammen mens jeg enda er i Oslo. Gleder meg sånn! Pinnekjøtt er jo det aller beste jeg vet. Knipset noen bilder rett før vi gikk inn til June. Jeg er kjedelig i klesveien i dag, og går i helsvart.   

I dag får dere 30% avslag på “den lille sorte” hos nelly.com! WUHUUU! 😀 Penger å spare!
Peplumkjole HER, peplumtopp HER.


Her og her. Resten av salgskjolene finner du HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg