BLACK IS BACK

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicJakkeHER / BukseHER / SkoHER / Veske – Leo Wulff

Helsvart antrekk i solen – det er alltid en sikker vinner har jeg hørt! Haha, neida. Nå er det jo faktisk ikke like deilige sommertemperaturer i Bergen som det var forrige uke, så da fallt jeg plutselig tilbake på mitt go-to antrekk som ikke er spennende for fem flate øre. Nå kommer vel nellypakken i dag tipper jeg, så da får jeg heldigvis litt mer farger til garderoben!

Nå skal jeg til min kjære Linn for “en siste valg” som hun har kalt facebookeventet. Hun er ferdig med bachelor og flytter hjem til Molde for å jobbe – noe jeg syns er ufattelig trist. Kunne ønske hun kunne bo her for alltid ♥ Eller iallfall like lenge som jeg blir boende i Bergen, hihi. I kveld blir det en fest sammen med jentene, og jeg gleder meg halvt ihjel! Først skal jeg bare skifte fra dette kålsvarte antrekket inn i en hvit topp pluss en hvit bukse. Skal prøve å få tatt noen bilder før jeg starter på flasken. Kos dere så lenge, så snakkes vi i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg