BLACK AND GREY

(annonselenker)

Hei! Beklager sen update her,  men internett nektet å fungere hjemme i dag tidlig. Nå sitter jeg på skolen å låner BI-nettet til bloggingen, jippi! Jeg kan ikke skrive så mye siden jeg ikke har mange timene på skolen før jeg må videre, tenkte bare å vise dere noen nye innkjøp fra Nelly.

IMG_4385-2Høye boots HER / Black heels HER(på salg, bare 150kr 😀 )

IMG_4389-2

Nå har det plutselig blitt veldig kaldt i Bergen, så det er veldig begrenset hvilke sko jeg kan bruke på byen. Disse bootsene er jo superfine og passer til bukse – jippi! Skal bruke på de lørdag tenker jeg 😀

IMG_4396-2Skinnjakke HER (også på salg, bare 200kr!)

Denne jakken ser jeg for meg er superkul til et helsvart antrekk, kanskje et par skinnbukser og bootsene over.

7 kommentarer
    1. Hei Julia 🙂

      Kjempefine ting 🙂 dette skal jeg rett inn og kjøpe 🙂

      Inspo til tusen 🙂

      Leser egentlig til eksamen, men nå skal jeg rett på nelly 😀

      Håper du er flink å lese til eksamen idag 😀

      Klem Lise

      1. Hei Lise! Så moro du likte tingene, jeg er iallfall veldig fornøyd 😀 lykke til med lesingen, klem!

    2. Hei kunne du laget en outfit inspirasjon ang hva en kan ha på seg i julen . Familieselskap julaften julefest . Greit med litt tips nå som julen nærmer seg . Selv er jeg helt blank Du er så flink å sett i sammen antrekk .

    3. Hvordan er skoene til høyre i str? 🙂 Har bestilt fra nelly før men har oppledv at de er store i str:(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg