BLACK AND BEIGE

(Inneholder annonselenker)
PA185048-2PA184944-2PA185079-2PA184957-2PA184987-2PA185016-2PA185063-2GenserHER / SkjørtNelly / SkoHER / Veske – Leo Wulff / Sunnies – Céline

Av en eller annen grunn ble disse bildene utrolig uskarpe når jeg lastet de opp på bloggen. Skikkelig irriterende, faktisk så ille at jeg vurderte å droppe hele innlegget! Men, siden jeg likte dette antrekket veldig godt poster jeg det likevel, haha. Er helt forelsket i kombinasjonen svart og beige, så det kommer nok til å gå mye igjen frem mot vinteren. Nå skal jeg være med Cathrine på jentenes kveld på Xibition før innflytningsfest hos Ellen og kjæresten venter. En veldig fin torsdag, og en god start på helgen ♥

6 kommentarer
    1. er skoene normal på størrelsen? har hatt lyst på de såå lenge nå, men er så usikker på størrelsen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg