Birthdayparty!

Heihei! I dag er tydeligvis dagen for senga. Ikke er jeg dårlig etter i går, men jeg er bare så sykt trøtt! Haha. Har ikke gjort noe produktivt i hele dag, og nå er jeg lei. Skal straks hoppe i dusjen før jeg skal ut å spise middag med gode venner. Blir nok ikke hæla i taket på meg ikveld, for i morgen tidlig reiser jeg nemlig på dagstur til Stockholm! Skal være med på en utrolig kul greie, som jeg gleder meg til å fortelle dere om i morgen 🙂 I går var vi jo i bursdagen til kjekke Bjørn Erik. Utrolig koselig <3
Snusleppe hihi10hi. 


Meg og verdens beste kompis, Glenn! <3
Ååå fine Andrea!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg