BILEN MIN BLE TAUET BORT

ANNONSE – Affiliatelinker nelly

KJOLEHER / SOLBRILLERHER / SKO – LIGNENDE HER

Heiiiii og god onsdag! Assa, jeg vet ikke engang hvor jeg skal starte for å beskrive gårsdagen… Den bråstartet klokken syv da jeg våknet i panikk fordi jeg drømte at jeg hadde forsovet meg, i hu og hast hev jeg meg i bilen og kom meg på trening med Lene. Planen for dagen var å dra på en dagstur til San Pedro for å titte litt, spise lunsj og ha en hyggelig ettermiddag. Noe vi absolutt hadde! San Pedro er jo bare en 5-minutters kjøretur, så skjønner ikke hvorfor vi ikke er mer der. SÅ koselig by, roligere og absolutt til å anbefale 😀

Da det var på tide å stikke videre kjørte vi avgårde, og rett før vi kom til motorveien så merket jeg at noe var galt med bilen. Den nappet liksom litt, om det gir noen mening. I tillegg kom det hundre SOS SOS SOS meldinger på spansk på dashbordet, som jeg selvfølgelig ikke skjønte noe av. Rett før jeg som sagt skulle ned til motorveien stoppet jeg til siden, og jepp. Dekket var punktert. Jeg ringte til veihjelpen som overraskende nok kom på under en time for å fikse det. Men, til den uheldige beskjeden at; bilen. måtte taues bort til verkstedet da han ikke hadde med riktig dekk. I en sånn situasjon er det lett å bli sykt forbanna og føle at ting er håpløst, men hva skal man gjøre? Må jo bare le av hele situasjonen! Flaks at jeg har full forsikring via Marbesol, så jeg fikk bare beskjed om å plukke meg ut en ny bil hos de senere i dag. Enklere blir det jo ikke? Haha! Er det én ting jeg aldri skal gjøre i Spania (eller noen steder forsåvidt), så er det å leie bil uten full forsikring. Hvis ikke kan det fort bli dyrt!

Litt marrokanske vibes i San Pedro! Skulle tatt mange fler bilder, men jeg var for opptatt med å lage reels til instagram. Multitasking har aldri vært min sterke side…  

KJOLEHER / SOLBRILLERHER / SKO – LIGNENDE HER

Ny dag, nye muligheter! Ha en fin dag så snakkes vi plutselig ♥

2 kommentarer
    1. Zzzzclickbait, no drama lissom, bilen ble vel taua pga det flate dekket osv, høres ut som den ble tauet og du ikke ante noe. Og btw «bilen min» ? Ja, ja slik går no dagan

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg