BILDER FRA VORSET

Heeey! Nå kom Andrea nettopp innom med minnekortet fra fredag, med alle bildene vi tok fra Bergensfest. HERREGUD, det var over 500 bilder. Når flere bloggere er sammen står det med andre ord ikke på innsatsen for et blogginnlegg, haha 😉 Siden det er såpass sent nå, og så mange bilder å gå igjennom tenkte jeg å dele noen bilder fra vorset i første omgang. Jeg hadde vel besøk av rundt 10 stykker som tok et par drinker før vi dro videre på konserten. Leiligheten så ikke ut dagen etterpå, haha. Det var vel verdt det, for vi hadde det SÅÅ gøy ♥

 

♥♥♥♥♥ FINE VENNER!

Jeg viser dere bilder fra festivalen osv litt senere, nå skal jeg se gossip girl før jeg sovner. Snakkes i morgen babes!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg