BILDER FRA NEW YORK

Meg: “Tenk så bra bloggen min kommer til å bli i New York. DE antrekksbildene, og så mye gøy å skrive om!”

*Blogger ikke på én uke*

 

SUNNIESHER / BLUSEHER / BUKSEHER / VESKEHER

Nå er jeg så trøtt at jeg såvidt klarer å se. Tenkte bare å dele disse bildene fra New York før jeg forhåpentligvis havner i et kraftig sovekoma fram til alarmen ringer i morgen! Ja altså.. Til og med jeg blir tom for ord når det kommer til New York. Nei, det er faktisk en løgn. Fordi jeg vet egentlig veldig lite om selve byen. Det eneste jeg kanskje vet er hvordan party-kulturen til mange er der nede, for omtrent alt vi gjorde var å drikke shots rett fra spritflaska, danse på bordet og spise gratis på de beste resturantene. Shit, det er lett å være jente i the big apple. Gleder meg allerede til å reise tilbake, for å faktisk oppleve selve byen, og ikke bare innsiden ved et trangt promotørbord på en nattklubb. Ikke at det var så ille heller 😉

Dette er de eneste bildene jeg har fra kamera. Elendig-blogger-alarm! De er fra fredagen, da meg og Ingeborg tok oss en liten stroll nedover 5th avenue.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg