BILDER FRA MOBILEN

LATEST SNAPSHOTS

Snapchat: julianyland

Hei og god morgen! Lenge siden jeg har oppdatert med mobilbilder her inne. Når jeg skulle bla igjennom mobilbildene mine fant jeg ut at jeg har blitt syyykt kjip på snapchat i det siste? Alt jeg tar bilder av er jo bare random piss? Skjerpings! Skal prøve å oppdatere bedre i dag, for dette blir en bra dag ♥ Nå er jeg straks på vei ut døren for nok en dag med innkjøp, før det blir partyyyy i kveld i regi av Kaare Lund Agency på Stratos i kveld. Siden vi har full dag i morgen også med lange innkjøp gruer jeg meg allerede til å stå opp. Men, jeg har lært at man ikke skal leve et liv der man gruer seg til negative ting som kommer – så enn så lenge skal jeg bare nyte en frisk kropp og et hode uten tømmermenn 😉

Nå må jeg løpe, først på dagens agenda er å kjøpe inn klokker! Forresten! Foretrekker dere å se storyet på snapchat eller instastoryes? Merker jeg må legge fokus på én av delene, siden jeg ikke orker å dobbelteksponere på begge kanalene. Gi meg gjerne tilbakemelding ♥

3 kommentarer
    1. Hvor er t-skjorten du har på de to øverste bildene til høyre? 🙂 Og forresten! Har beundret håret ditt i lang tid, gjør du noe spesielt for å holde det så fyldig og fint?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg