BILDER FRA MOBILEN

Hei og god morgen ♥ Det er så fascinerende hvordan man kan se så bra ut én dag, mens heelt jævlig ut den neste. I dag ser jeg virkelig ikke bra ut. Rødsprengte øyne, gusjen hud og et hår som lever sitt eget liv. Tror seriøst ingen av dere hadde kjent meg igjen på gata, for å si det sånn. Men men, flaks at jeg har pampering dag i dag! Mer om det senere.

Siden jeg ser litt (veldig) shitty ut i dag tenkte jeg å dele mine siste bilder fra mobilen i stedet. Både fra kamerarullen og snapchat (der heter jeg julianyland). Hyggelig å se at man har potensiale til å se fresh ut, i det minste. I dag virker nemlig det som en umulig oppgave. Flere av dere spurte forresten om genseren jeg hadde på mystoryen min i går, og den finner du her ♥ Det var alt jeg ville si for øyeblikket, nå skal jeg fikse vippene mine i håp om at det får meg til å se bedre ut! Utseendetfiksert forever!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg