BILDER FRA ÅPNINGSFESTEN

Endelig fikk jeg satt meg ned å sett igjennom bildene fra åpningsfesten! Det var virkelig en skikkelig gøy kveld. Først inviterte vi våre venner og bekjente til drinks i selve butikken, før vi tok turen videre til utestedet Parken. Det er noe så godt, men samtidig så kjipt med å feire en sånn kveld. Deilig fordi det er litt sånn “endelig”, mens kjedelig fordi når man våkner dagen etter er man liksom tilbake til hverdagen. En ny hverdag, vel og merke. Men samtidig.

Ellers syns jeg det er veldig vanskelig å ta alle inntrykkene inn over seg. Alle er sånn “herregud så kuuult, dere er så flinke, ny butikk wææææ!!!”. Mens jeg bare “tja”. Når man står midt i det er det kanskje vanskelig å se ting i et objektivt perspektiv. Siden jeg reiser til Oslo resten av uken fra i morgen håper jeg å få dette litt på avstand, hele butikkprosjektet. Ikke på avstand fordi jeg er lei eller noe sånt, men fordi jeg virkelig vil være stolt over hva vi har fått til. Akkurat nå føler jeg liksom..ingenting? Litt sånn autopilot. Men jeg fortjener å være stolt, og jeg fortjener å sette pris på dette. Det gjør vi alle sammen i team Regn.

Mye babling tidlig på morgningen her, haha. Vi snakkes senere ♥

5 kommentarer

Siste innlegg