BILDER AV BUTIKKEN

(Egenreklame for egen butikk)
I dag ble dagen der alle overskriftene på blogginnleggene mine startet med ordet “bilder”. Ikke at det gjør noe! Nå er jeg inne i min tiende time med jobb, så det er straks på tide å klappe sammen macen og komme meg hjem. Åh, i kveld har jeg en hot date med sofaen, the Blacklist, digg middag og kanskje et glass rødvin. Eller kanskje ikke rødvin. Det blir nok mer enn nok av den slags til helgen. Slappe av skal jeg iallfall, og det blir deilig!
I dag har jeg knipset litt bilder rundt i butikken, slik at dere som ikke bor i Bergen og kan besøke oss kan se hvordan vi har det! Vi har også fått inn mange nye varer, og de ligger på nettbutikken vår her ♥

IMG_5697-2IMG_5705-2IMG_5711-2IMG_5715-2IMG_5728-2IMG_5736-2IMG_5739-2IMG_5748-2IMG_5749-2IMG_5760-2IMG_5763-2IMG_5773-2IMG_5778-2

Alle varene du ser på bildet finner du på nettbutikken vår Janne & Julia.

Da ser jeg på min arbeidsdag som ferdig, og skal komme meg hjem til lille Zara! Håper alle har en super torsdagskveld. Jeg fikk tilbudet om å dra på byen, men jeg skal faktisk ta en voksen avgjørelse å la være. I morgen har jeg en minst like lang dag, og da suger det skikkelig å være hangover. Vi snakkes!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg