BILDENE SOM IKKE KOMMER PÅ BLOGGEN

Jeg føler disse bildene er som reklamen til Apotek1, dere vet der mange produkter står ute i regnet mens de titter igjennom vinduet, men vet de aldri får en plass i butikkhylla fordi de ikke er gode nok? Vel, akkurat sånn er disse bildene. Etter skolen begravde jeg meg i sofaen med the 100 på skjermen, for som vanlig har jeg blitt megahekta av en ny tv serie. Plutselig var klokken snart ni, og det nappet i bloggfoten for å si det mildt. Jeg har ingenting spennende å bable om i kveld, derfor kommer et lite knippe av blinkskuddene som jeg aldri trodde jeg kom til å dele på bloggen. Enjoy!
“Woho klar for fest xP”


En liten sussemunn blandet med sexylook? Veldig lekkert..


Hvor mange haker har jeg her? De som klarer å telle alle får en premie! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg