BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN

FØR NÅ!

Noen som har savnet denne spalten? Jeg må ærlig innrømme jeg har savnet å skrive den, for jeg ler sykt godt når jeg samler så mange gullkorn i ett innlegg. Lets go!

IMG_0358

“Skal jeg sitte eller stå?”

IMG_0394

“Hallo sjekk at lyset er bra da Andrea!!”

IMG_6418

“Jeg vil ha sånne sexy-hotellseng-bilder”. Fail…

IMG_7034

“NEI, nå gidder jeg faen ikke ta mer bilder”

IMG_8622

“Opsi, må ta ut snusen”

P1037642

Rolig sidedobbelthake der ja…

PC177649

Om jeg prøvde å være sexy på dette bildet blir jeg skremt av meg selv. Jeg syns jeg ser skikkelig…creepy ut?

PC227610

“Who lets party xPpP”
Jeg har (dessverre) mange blinkskudd som dette på lager, så hyl ut om dette er en spalte du vil jeg skal fortsette med?
Hvilket er ditt favorittbilde? 😉
11 kommentarer

Siste innlegg