BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN

IMG_8199

IMG_0036IMG_4557IMG_4812IMG_5444IMG_8481

Jada, pena slår til igjen! Dette er grunnen til at man trenger minst hundre bilder av hvert antrekk, siden 90% av de blir slik. I dag har jeg hatt en skikkelig meg-dag, med vask av leiligheten og munching av rundstykker. Jeg har vært så utrolig usunn i det siste, og kost meg hver eneste dag. I januar skal jeg faktisk tilbringe tre uker utenlands, og selv om jeg ikke har troa på sommerkroppen har jeg iallfall lyst til å føle meg vel i bikini – derfor var min dag den siste spisedagen. Jeg skal spise altså, bare sunnere og ikke i like store mengder. I morgen kommer ny ukesmeny!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg