BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN

Nå ligger jeg i sofaen, og har nettopp sett igjennom alle snapstoryene til vennene mine som har solt seg i dag. Skal jeg være helt ærlig syns jeg det er totalt uinteressant å se bilde av en sol og hvor mange grader det er. Jeg kan jo faktisk bare gå ut døren å sjekke selv. Men, hvem er jeg til å snakke? Er jo like ille selv. Skulle egentlig sole meg i dag også, men brukte heller dagen på å drikke milkshake på fridays og spise sushi på sumo. I skyggen.

Jeg vet ikke med dere, men dagen derpå syns jeg alt er mye morsommere. Kunne faktisk ønske jeg var like morsom ellers som dagen derpå! Ikke en sunn tanke. Tenkte kanskje mange av dere føler det samme, så legger ut en ny runde med bildene som ikke kom på bloggen.

“Faen vent da, hadde en strikk på hånden!”OLYMPUS DIGITAL CAMERA

*Løper for å se om bildene ble bra*OLYMPUS DIGITAL CAMERA

“Gifaen i å kødd på bloggbildan da Guro!”OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Roper til lillebror: “BLIR BILDAN BRA ELLER???!!!!”
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Cathrine: “Oi Julia nå så jeg trusen din!” Meg: “Wopsi”
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

“Nå kan du godt snu kamera andre veien”P8070124-2

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg