BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN

Denne runden med bilder tror jeg kanskje er den morsomste jeg har lagt ut. Jeg ler iallefall godt når jeg scroller nedover, samtidig som jeg virkelig ikke skjønner hva jeg driver med. Er det sånn jeg egentlig ser ut når jeg ikke poser til bloggbilder?? Haha, noe så grusomt!

“Okei, så de neste bildene tar du fra puppene og opp ok??”OLYMPUS DIGITAL CAMERA

*Løpe opp til kamera for å se om bildene ble bra*OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her vet jeg faktisk ikke hva jeg skal skrive engang..OLYMPUS DIGITAL CAMERA

*Jogge tilbake for å ta fler “gåbilder*OLYMPUS DIGITAL CAMERA

“Woho gleder meg til ferie!”OLYMPUS DIGITAL CAMERA

“Noen som prumpa?”OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Enda et bilde jeg faktisk ikke kan beskrive..OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lik gjerne innlegget om du syns det er gøy jeg legger ut sånne innlegg! 🙂 Og forresten, hvilket bilde syns du var best?

8 kommentarer
    1. Jeg skal returnere en vare til nelly og bytte til en annen str. Jeg har sendt inn varen og skrevet hvilken str jeg skal ha. Er det noe mer jeg må gjøre nå? Det står at man skal kjøpe varen på nelly på nytt, men når skal jeg gjøre det fordi om jeg kjøper nå koster det jo penger..

    2. man ser at du er veldig glad i hvitt og lyse farger på klærne dine ihvertfall! 😀 men hahah halllooo du ejo dritskjønn uansett! Jealous!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg