BILDENE JEG NEKTET Å LEGGE UT

I natt har ikke vært en god natt. Noen ganger vil virkelig ikke kroppen samarbeide, og hodet mitt ville ikke innse at det var tid for å koble ut. Jeg har mye som skjer om dagen, og derfor også mye å tenke på. Likevel bruker jeg å være flink til å legge organiseringen til dagen og sove godt når kvelden kommer, men i går hadde jeg ikke sjans! I flere timer lå jeg å planla, så for meg ting og gjorde ferdig eksamen i hodet mitt. Noen fler som har den simuleringsoppgaven i produkt og prisstrategi forresten? Føler egentlig jeg spiller mer sims enn har eksamen, men det syns jeg egentlig bare er hyggelig. Hehe! I natt ble det altså ikke mange timene søvn på meg, heldigvis føler jeg meg våken her jeg sitter i mørket på stuen (utrolig trist at det ikke er lyst så tidlig..). Satser på formen holder seg like tipp topp hele dagen, hvis ikke kan man alltids be om hjelp fra mr. redbull 🙂

Over til overskriften! Bildene under tok jeg faktisk i august, men jeg hatet alt med de. Bakgrunnen er forferdelig med masse rot, antrekket er utrolig kjedelig og sist men ikke minst hadde jeg en dårlig trynedag. Dette er kanskje ikke ting dere tenker over uansett, så jeg skjønner ikke hvorfor det satt så langt inne å legge de ut. Hele bloggverdenen er så proff disse dagene, derfor er det aldri kult å legge ut et resultat som er under standaren jeg har satt meg selv. Likevel så må jeg tenke over at jeg faktisk blogger for min egen del i hovedsak, så derfor legger jeg de ut likevel uansett hvor lite jeg hadde lyst tidligere. Haha! Nå høres det kanskje ut som jeg har fått blogg-galskap, men ha i bakhodet at klokken er halv syv, jeg har vært våken siden klokken fem med bare fire timer søvn 😉

P9030520-2P9030535-2

OLYMPUS DIGITAL CAMERASkjerf – Samsøe Samsøe / Skjorte – St. Tropez / Bukse – Zara / Sko – M.A.M.B

Og ja, så stakk lappen på skjerfet mitt ut på alle bildene!

7 kommentarer
    1. Bare du som legger merke til sånt 😛 syns bildene var helt like alle andre du legger ut, og lappen i skjerfet hadde jeg vanskeligheter med å finne selv etter at du skrev at den var der, haha!

    2. Hei! Jeg vurderer å søke på markedsføringsledelse på BI. Kunne du laget et innlegg om hva du syns om BI, hvordan miljøet er, om man får støtte fra lånekassen og hva dine planer er etter du har fullført? Hadde vært veldig greit å lese litt om det før jeg eventuelt søker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg