BILDEDRYSS

IMG_6505-2IMG_6512-2IMG_6515-2IMG_6516-2

Kjolen til Anna finner du HER, og Annikken HER ♥

IMG_6536-2

Genseren til Fanny finner du HER ♥

IMG_6642-2

Kjolen min finner du HER ♥

IMG_6662-2IMG_9994-2

What a night! Tusen takk til Nelly som fløy oss inn for denne festen. Kvelder som dette gir meg så mye motivasjon til å blogge! Kanskje ikke så rart siden vi var nærmere 30 bloggere, så her var det mye inspirasjon å hente 😀 Kvelden startet med at vi stylet oss med et glass musserende, før vi gikk rundt å minglet litt med de andre jentene. Jeg hater egentlig å mingle. Sånn hater det skikkelig. Heldigvis var alle superhyggelige, så det var bare koselig. Senere på kvelden ble det syv-retters middag med masse deilig mat og drikke. Servitørene hadde kledd seg ut, dekorasjonen var helt amazing og musikken on point. Virkelig bra gjennomført!
I kveld er jeg klar for fest igjen, og det starter på julebord på Nordic C Hotel sammen med John og Johan som jeg ble kjent med på cruiset i middelhavet. Vi er vel ti stykker til sammen, og det blir nok veldig hyggelig selvom jeg ikke aner hvem som kommer! Haha.
2 kommentarer
    1. Blir litt bekymret når jeg ser slike bilder av deg.. Vet du har hatt det tungt og slitt med matlyst i det siste, men håper det går fremover for deg <3 Stor klem

      1. Hei! Det er ingen grunn til bekymring, matlysten er på topp og jeg har det veldig bra om dagen 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg