BILDEDRYSS FRA EN HELT FANTASTISK DAG

ANNONSE – Affiliatelinker

    

SOLBRILLERHER / TIGHTSHER

VESKEHER

Sommerens beste dag må muligens gå til i dag! I dag tidlig våknet jeg uten forventninger, men en smule trøtt rundt klokken seks. Vi hadde leid båt for dagen, og måtte komme oss ut døren. Jeg har slitt sykt med søvn den siste uken, og har sovet i snitt to-tre timer hver natt (til de som lurer på det). Jeg var derfor ganske nummen da vi satt i bilen på vei til Sotra i dag tidlig.

Vi hentet nøklene i resepsjonen, og suste avgårde. Luktene, vinden, den friske luften, utsikten. Altså, wow. Det var som et slag av magi midt i trynet. Kan faktisk ikke beskrive hvor vakkert det var. Det var som om jeg mediterte i flere timer, og bare fokuserte på omgivelsene rundt meg. Alt stress ble lagt igjen på land. Vi kjørte superlangt ut på havet, og hadde vi fortsatt rett frem hadde vi nådd England uten å møte på noen land i mellom. En sykt skremmende tanke. Jeg er så fascinert av havet. En skrekkblandet fryd kan man kanskje si. Så fantastisk, men så skummelt. Tenk så mye vi ikke har oppdaget enda. Tenk så mye liv det er under oss i båten. Hjelp.

Det ser kanskje ut som om jeg har vært til sjøs alene, men det har jeg altså ikke. Haha! Meg og mitt selskap var veldig enig i at dette var en helt fantastisk dag. Den ga faktisk så mersmak at vi skal gjøre det igjen på lørdag 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg