BILDEDRYSS FRA DE SISTE DAGENE

SUNNIESHER

Husk at du får -25% på alt fra NLYBYNELLY ut dagen med koden “JULIA25” ♥

BLUSEHER / BUKSEHER / VESKEHER

På vei til Estepona 😀

Fornøyd med ny leiebil wuhuuuu! 💨💨💨

Tannings ved hotellet. SÅ deilig!

Måtte ta bilde av logoen til denne restauranten i Fuengirola! Spiste lunsj på naboresturanten der i går, og AKKURAT da maten min kom oppdaget jeg det nyyydelige skalldyrsfatet noen på den andre restauranten fikk. Ble skikkelig irritert for at jeg valgte “feil” sted å spise lunsj, og må dra tilbake igjen til denne asap! Menyen så digg ut også, søk på Picoteo om du er i området 😀

Stakkars esel som står bundet stramt fast i varmen 🙁 Det er IKKE greit å støtte en slik industri, og jeg ble ordentlig sint av de dumme turistene som valgte å betale for å sitte bakpå disse stakkars eslene. Jeg er ikke perfekt og gjør nok mange dumme valg selv, MEN jeg kommer aldri til å støtte noe som har med dyr å gjøre. Uansett om det er sirkus, elefantridning, svømming med delfiner, eseltaxi eller you name it. NEI NEI NEI!

Nydelige Mijas Pueblo som ligger i fjellsiden over Costa del Sol. Ta deg kjøreturen opp hit, spis deilig tapas med den nydeligste utsikten.

Mojito på Trocadero! En sykt kul resturant i mellom Benalmadena og Fuengirola. Anbefales på det sterkeste 😀

1 kommentar
    1. MEN jeg kommer aldri til å støtte noe som har med dyr å gjøre. Uansett om det er sirkus, elefantridning, svømming med delfiner, eseltaxi eller you name it.

      Men kjøttindustrien går ikke under den listen der?…. Haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg