BILDEDRYSS FRA DE FØRSTE DAGENE

ANNONSE – Affiliate til nelly

TEE HER / SUNNIES HER

   

KJOLE HER / SNEAKERS HER

Litt blandede bilder fra de første dagene i Moldejazzen! Hei dere, hvordan er uken så langt? ♥ Jeg har hatt en fantastisk start på jazzen! Bare kos fra morgen til kveld med familie og venner. I går var vi bl.annet på den årlige sommerkjolefesten til tanten min, der vi damene tar med tre-fire kjoler hver å bytter underveis i løpet av kvelden. Spiste også reker å drakk vin, før vi ungdommene bestemte oss for å dra ut på byen en tur. Må si jeg er litt skuffet over utelivet så langt i jazzen. Før var det kjentfolk overalt, mens nå er det liksom bare mange fremmede. Det er jo derfor jeg elsker jazzen, fordi man prater med gamle kjente man gjerne ikke treffer i hverdagen. Så mitt spørsmål er, hvor er alle de gamle kjente?!?!? Hahha!

I kveld skal vi på terrassefest hos venninnen min Oda, noe som blir veldig koselig. Da samles hele gjengen fra videregående, gleder meg! Før den tid har meg og Glenn bestemt oss for å ha en gøy dag. Vi våknet litt nedstemt begge to av ukjente årsaker, så da er det bare å snu pipa å legge gøye planer i stedet. Merker dette ble et veldig rotete og tilfeldig innlegg, så runder av her med å ønske alle en superfin dag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg