BILDEDRYSS FRA DAGEN I STOCKHOLM

IMG_8669-2IMG_8674-2IMG_8676-2IMG_8688-2IMG_8699-2IMG_8708-2

Et aldri så lite bildedryss fra vår korte dag i Stockholm! Som sagt gikk jeg jo å la meg etter jeg blogget i dag tidlig, og jeg våknet ikke før klokken ett! Haha. Det ble derfor ikke den mest effektive dagen, men vi har fremdeles fått shoppet litt, tatt en drink, spist middag og er nå tilbake på hotellet for å skifte til partyantrekk! I kveld skal vi prøve å komme oss på byen, og ikke legge oss før festen har startet. Haha. Det blir nok veldig gøy, og jeg gleder meg veldig til å danse all night long. Vi er faktisk invitert med på Stockholm største gay-club, og det høres jo SÅ gøy ut. Vi får se hvor vi ender opp, men det blir nok supergøy uansett! Gjengen som er her er helt fantstisk ♥
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg