BILDEDRYSS FRA BURSDAGSHELGEN

BLUSEHER

HUSK AT DU FÅR -30% PÅ HELE NAKD VED Å TRYKKE HER ♥

Altså, FOR en helg! Ti venner fløy over til Bergen for å feire min 27-årsdag. Er det ikke helt sykt?! Føler meg utrolig privilegert som har disse fine menneskene i livet mitt. Som både tar seg tid og råd til å komme for en helg. Jeg har faktisk ikke tatt et eneste bilde, så alt jeg har å dele er diverse bilder jeg har fått tilsendt.

Her er et rotete bildedryss fra min bursdagshelg!

Blåskjell og reker på fredagskvelden! Sååå godt. Et digg reketips er å ha på chillibernaise, jordbær og rødløk. Pluss masse sitron selvfølgelig!

Min fineste June ♥♥♥

♥♥♥

Lørdags formiddag og klar for boblebrunsj på Hotel Norge 😀

Disse søte dessertene sto på bordet da vi kom. Jeg er ingen fan av søtsaker, men alle var enig i at det smakte skikkelig godt!

Magnus og Mari ♥♥♥

Glenn og Andrea ♥♥♥

   

Jeg hadde på meg den fineste kjolen fra by Malina på brunsjen. ELSKER DEN! Gleder meg til å bruke den mer når det blir litt varmere ute. Den finnes også i flere farger! Link her

Etter boblebrunsjen måtte vi få hele gjengen hjem, og da var stemningen cirka slik:

Hæla i taket 😎😎

KJOLEHER

Kjolen er på -40%!

Slik så jeg ut på lørdagskvelden! Da var det middag på sumo (kommer i eget innlegg), og party på magda etter det.

KJOLEHER

Toalettselfie på Magda, rett før jeg fylte 27. Hoho!

Et veldig rotete bildedryss. At jeg lot telefonen min ligge i fred sier bare hvor mye jeg koste meg i helgen. Gleder meg allerede til neste år!

2 kommentarer
    1. Ser ut som du koste deg masse! Og gratulerer så masse på etterskudd! Vet du hvilket merke den sorte kjolen til venninnen helt nederst er fra? ☺️

    2. Så hærlig feiring da! Så ut som dere koste dere masse! 😀 Gratulerer så mye med dagen som var! Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg