BILDEDRYSS DEN SISTE MÅNEDEN

Hei fine! Som dere vet så har jeg ikke hatt det topp for tiden, men har likevel gjort noe gøy mellom slagene likevel. Her er de bildene jeg har tatt siden sist vi “snakket” sammen. Det er så mye fine folk her og jeg begynner virkelig å komme i en rutine, så nå begynner livet virkelig å smile igjen ♥

Guapas! Fine nye venninner jeg har møtt her nede ♥ Always a good time!

KJOLEHER

Klar for bday-party forrige lørdag!

KJOLEHER

Assa SÅÅ irriterende!! Noen har skrapet bilen min mens jeg var på trening eller noe? Heldigvis har jeg full forsikring så er ikke stress sånn sett.. Velkommen til Spania!

Matshopping på Mercadona! MAT er livet 😀

Ny tradisjon ♥ Vin og ostefat hos Anneli hver fredag. Så glad jeg har møtt henne!

GENSERHER /  TIGHTHER

Trening på Real Club Padel Marbella. Elsker det treningssenteret! Er på vei dit på trening nå faktisk, haha. Men Btw, AIMN har de beste treningsklærne!! Link til tightsen over.

 

Helgeutflukt! BLUSEHER / SKJØRTHER

Old town Marbella! Hvor koselig? Anbefales virkelig ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg