BIKER JACKET

Bloggen har vært nede et par timer, men nå er den back on track som du kanskje ser 😀 WIHU! Denne mandagen har sust forbi i racerfart, og jeg kan virkelig ikke fatte at klokken er halv ti allerede? Formen min har vært sånn halveis så fikk heldigvis utsatt PT-timen min til i morgen, så satser på jeg er i bedre form til da. Planen nå er egentlig å oppfylle kravene til det A-menneske jeg egentlig er, det vil si å finne sengen. Så fort jeg har postet dette innlegget skal jeg rulle meg inn på badet, fjerne sminken, pusse tennene og stupe til sengs med den siste episoden av Keeping Up With The Kardashians på macen. I morgen skal jeg ikke slumre slik som i dag!! Under finner du dagens antrekk 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERASkinnjakkeher / Jeans – lignende her / Skoher (adlinks)

18 kommentarer

Siste innlegg