BIG SHIRT AND SNEAKERS

Søndag uten skallebank, dehydrert kropp og cravings til tusen er ikke hverdagskost for meg, men FY så deilig det er når det faktisk skjer! Denne helgen har gått til total avslapning, og ekstremt mye soving. Jeg har sovet 12 timer de to siste nettene, noe som er veldig ulikt meg. Det trengtes nok! Endelig føler jeg meg nok klar for mandag i morgen, og jeg må si jeg gleder meg 🙂 Det er siste uke i Bergen før det blir en liten ferie til Molde, herregud så deilig det blir.

Jeg har vært veldig sliten i det siste, derfor har det kommet veldig få bilder av meg også. Det er ikke så gøy å stille seg foran et kamera når man føler seg som den styggeste personen i verden (sånn nesten). Men nå er både livsgnisten og bloggmotivasjonen tilbake, og det er ufattelig digg!

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicSkjorte – lignende HER / Bukse – Mardou & Dean / Sko – Tiger of Sweden HER / Veske – Balenciaga (annonselenker)

I dag kjører vi et ganske bra tilbud på nettbutikken vår Janne & Julia forresten! Få -20% rabatt på hele din ordre, sjekk ut hvordan HER ♥

Sneakersene jeg har på meg fra Tiger of Sweden over her er fra vår nettbutikk, og de kan du også få -20% på! De finner du HER.

6 kommentarer
    1. Du er så pen Julia!! 🙂
      Skulle også si at jeg bodde i Bergen 2014, og så deg hele to ganger (haha) på den tiden. 1 gangen gikk vi forbi hverandre i byen. Vi fikk øyekontakt i 2 sekunder, og jeg bare “huhvarree høø?” og snudde meg som en annen idiot og glodde. Så ut som du hadde det litt travlet, så orka ikke løpe etter deg haha. Men du smilte, med øynene også! Det var så smittende 😀 2. og siste gangen var du å handlet på matbutikken jeg jobbet på, men fikk ikke sagt et pip til deg da heller. Husker alt bare så godt, for du smilte alltid! Har fulgt bloggen din i maange år, men har aldri vært flink på å kommentere. Så ja, da har jeg endelig fått sagt det, 2 år på etterskudd. Tsssh

      1. Så hyggelig å høre Tanja! 😀 Du skulle bare sagt hei! Hihi. Håper alt står bra til med deg 🙂 klem

    2. Hei! Har de svarte sneakers skoen fra Tiger selv, men er det bare meg eller er de sykt vonde å gå i siden de er i skinn? Fikk tidenes gnagsår, å de er ikke for små Har du nå tips?

      1. Hei! 🙂 De er faktisk sykt harde i starten ja. Mitt beste tips er å kjøpe gnagsårplaster, og gå de ut så mye du orker! Jeg har brukt mine endel, og første dagene var skikkelig ille. Mens nå går det fint, for de mykner seg opp! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg