Big mama from the block

Åh, latskapen lenge leve. I dag har jeg faktisk såvidt bevegt meg bort fra sofaen. Ikke fordi jeg er fyllesyk, men fordi jeg plutselig har blitt hekta på Glee, og tv2 Bliss hadde maraton. Jeg har stappet i meg så utrolig mye DRITTmat i dag at dere aner det ikke. Virker som om jeg ikke eier magemål, for jeg spiser jo sikkert mer enn et voksent mannfolk – og det uten å overdrive. Sommerkropp-prosjektet mitt har jeg lagt på hylla for lengst. Jeg er rett og slett alt for glad i mat. Faen.  Nå føler jeg meg både ekkel og lykkelig på samme tid. Ekkel fordi jeg har spist meg dårlig på smågodt fra Video Nova, og lykkelig fordi jeg tenker tilbake på den deilige tiden da jeg ikke var kvalm og koste meg med godteriet.
Tre helt meningsløse bilder fra lørdagsmorgen.  Nå skal jeg og Glenn gå en aldri så liten kveldstur, noe jeg tror blir megadeilig! Frisk luft har aldri skadet meg før iallefall.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg