BESTILT! NY VINTERJAKKE, SNAKEPRINT, KJOLER OG SKJØNNHET!

ANNONSE – Affiliatelinker

DRESSJAKKE HER / DRESSBUKSE HER / GLITTERBH HER

Denne dressen er jo helt perfekt til festlighetene før julen! Lets face it – å alltid skulle gå med kjole er bare dritkaldt på denne årstiden. Ikke at jeg klager, for jeg elsker å pynte meg. Samtidig er det deilig å ha en fancy dress i skapet til de kaldeste dagene. Tror denne dressen blir dritkul med glitterbhen under! Hva tror du? 😀

SKINNBUKSE HER / LAKKBUKSE HER

Verdens BESTE bukser!! Har hatt begge to tidligere. Skinnbuksen klarte jeg å miste i flyttelasset, mens lakkbuksen rev jeg opp glidelåsen på etter en fuktig natt på byen. Kom hjem med kebab i den ene hånden mens toppen min satt seg fast i glidelåsen, og da syns jeg det var lurt å bare rive i stykker hele buksen. Idiotisk. Iallfall de to beste buksene jeg har hatt i mitt liv så jeg måtte bestille de igjen. Sitter dødsfint på, samtidig som de er superstretchy!

KÅPE HER / SKINNJAKKE HER / BOBLEJAKKE HER / LEOJAKKE HER

PEEL AWAY MASK HER / LITTLE BLACK MASK HER

Den svarte masken har jeg tipset om før, og er rett og slett helt amazing. Samme dag som jeg bruker denne gløder huden min helt sykt, er silkemyk og sminken blir liksom helt… sjukt fin? Burde bruke den hver dag, lol. Nå er jeg tom så måtte skaffe en ny! Masken til venstre er fra samme merke, men den har jeg ikke testet tidligere. Gleder meg!

JAKKE HER / HEELS HER / VESKE HER / BLUSE HER

En venninne av meg hadde på seg en lignende jakke på et event forrige søndag, og jeg syns den var sååå kul at jeg måtte finne en identisk ASAP! Den koster bare 659,- så et skikkelig kupp! Bootsene snakker vel for seg selv, og vesken syns jeg både var dødslekker samtidig som den får plass til alt jeg drasser med meg som mac, kamera osv. Ellers har jeg en obsession for leo om dagen (if you have´nt noticed), så blusen var et must. Kan se for meg den er skikkelig kul til lakkbuksen over!

TOPP HER / HEELS HER / KJOLE HER

Litt usikker på hvor mye jeg kommer til å bruke toppen, men om den er like kul som jeg ser for meg så blir det nok en sikker vinner! Glitterheels hører jo julen til, og kjolen hadde jeg faktisk lignende i body tidligere. Kjolen tenker jeg derfor er en innertier også 😉

UGGS HER / HATT HER / BLUSE HER / BOOTS HER

Da ble det nye uggs, enda en hatt i samlingen, eeeenda et plagg med print pluss snake bootsene jeg har hatt tidligere men som jeg solgte?! Skjønner ikke hvorfor, de er jo dritkule! Flaks de har fått de inn på lager igjen 😀

SNAKE DRESS HER / PALJETTKJOLE HER / GULLJOLE HER / JUMPSUIT HER

Kjoleeeeeer ♥ Tror ikke det kommer til å komme et eneste år der jeg ikke handler inn paljettkjoler til jul og nyttår. Haha. Syns det er sååå harry på sommeren, mens på vinteren er det plutselig det eneste jeg vil gå med..

Her har dere dagens shopping! Har vel aldri skrevet et så detaljert innlegg rundt plaggene jeg har klikket hjem, men nå skjønner dere kanskje litt mer hvordan jeg tenker når jeg shopper ♥ Noe dere likte?

 

2 kommentarer
      1. I knooow, gleder meg til å få pakken 😀 Skinnbuksen ville jeg gått en størrelse ned i – mens lakkbuksen ville jeg tatt M om du vipper imellom 🙂 Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg