BESTILLING FRA EN NY NETTBUTIKK

Å kalle na-kd for en ny nettbutikk blir kanskje feil.. Men, den er ny for meg som egentlig er nellyhore #1 😉 I dag følte jeg for å spice opp hverdagen med å shoppe noe annet, og dette er hva jeg endte opp med å bestille:

JAKKE HER / SKJØRT HER

DENNE JAKKEN ER SÅ KUL JEG DØØØR!! Måtte selvfølgelig ha matchende skjørt også, lols. Nå MÅ høsten komme snart, så jeg kan starte å bruke jakker igjen. Det gjør jo hele antrekket! I Oslo er det 35 grader i dag, så tviler på at det skjer med det første.. Haha! Men, når den tid kommer har jeg antrekket klart 😉

SKJORTE HER

Denne skjorten fantes seriøst i 10 farger, så jeg slet skikkelig med å bestemme meg for bare én! Men, jeg tenkte det kan være lurt nå bestille en først, og om jeg liker passformen så kan man heller klikke den hjem i flere farger. Skjorter som dette går jo aldri av moten, og jeg syns blåfargen var heeeelt nydelig! Link til alle fargene her ♥

JAKKE – HER / BUKSE – HER

Enda en jakke gitt.. Tydeligvis har hodet mitt innstilt seg på høstmodus, noe som er helt merkelig med tanke på hvor ufattelig varmt det er ute. Men men! Denne patentjakken klarte jeg rett og slett ikke la være å bestille. SÅ min stil! Tenk til høsten, med en stor knit under, jeansene til høyre og et par chunky boots. ÅÅHH!

Absolutt ikke den største bestillingen, men jeg er ganske fornøyd likevel 😀 Viser såklart alt på når pakken kommer!

 

2 kommentarer
    1. Hvordan er det med toll og frakt? Del gjerne hvor lang tid det tok før du fikk det

      Hilsen Nellyhore #2 som er redd nye alternativer suger i forhold

      1. Frakten var gratis, men usikker på toll siden jeg ikke har fått pakken enda! Bestilte nettopp, hihi. Men de jeg kjenner som har bestilt fra na-kd har ikke fått toll ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg