BESTILLER INTERIØR

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Hei hei og god mandag! Her sitter jeg med crewet mitt å bestiller interiøret til butikken. Herregud, det var faktisk mye vanskeligere enn jeg hadde sett for meg. Det er jo én ting å fysisk gå i en butikk for å velge varene, men siden interiøret vi vil ha til butikken ikke har kommet i butikk enda må vi bestille alt fra katalog. Nå satser jeg bare på at vi ikke har bommet heeelt på størrelsen på de diverse tingene. Man vil jo gjerne få plass til alt også, hihi 😀

Akkurat nå sitter jeg på skolen og vurderer å starte på en hjemmeeksamen jeg skal ha. Når man har hatt et halvår som meg med mye reising og generelt  mye moro er det bare så ufattelig tung å komme over kneika. Å starte å sette meg 100% inn i pensum nå er så fjernt at jeg vurderer nesten bare å droppe alle fagene mine for i år. Samtidig har jeg ikke helt samvittighet til det heller, siden det koster flesk å gå på denne fancy skolen. Jeg skal jo uansett ta et permisjonsår fra høsten av, siden det rett og slett blir alt for mye jobb og jeg ikke får fokusert helt på skole. Jeg skal uansett bli ferdig med bacheloren min, men det er ikke noe jeg stresser ihjel med per dags dato. Det er jo så mange andre spennende jobbmuligheter for tiden, så hvorfor kaste bort de for å satse på skole? Det er jo derfor man studerer, for å få en god jobb? 🙂

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg